Zbog velikog broja narudžbi, može doći do malog kašnjenja u isporuci. Zahvaljujemo vam se na razumijevanju.

Naša priča

NAŠA PRIČA
DOBRO DOŠLI U THE BODY SHOP.
Naša priča započela je u Brightonu u Engleskoj 1976. godine. Počela je s našom osnivačicom, gospođom Anitom Roddick, i njezinom vjerom u nešto revolucionarno: posao bi mogao biti snaga u službi dobra. Slijedeći njezinu viziju, već više od 40 godina rušimo granice, nikada se ne pretvaramo kako smo nešto što nismo niti mijenjamo našu viziju.
“Posao oblikuje svijet. Sposoban je promijeniti društvo na gotovo svaki način koji možete zamisliti”
Gospođa Anita Roddick
Osnivateljica THE BODY SHOP-a
NIJE VAŠA PROSJEČNA KOZMETIČKA TVRTKA
Kada je Body Shop prvi put otvorio svoja vrata 1976. godine, to je bila mala zeleno obojena radnja u Brightou u Engleskoj. Njegov pristup ljepoti bio je radikalno drugačiji od velikih igrača u industriji ljepote. Bilo je jednostavno – etički izvori i sastojci na prirodnoj bazi iz cijelog svijeta, u besmislenom pakiranju koje ste lako mogli napuniti. Proizvodi i rituali ljepote napravljeni za svako tijelo, zbog kojih se žene osjećaju dobro u svojoj koži – nikad ne obećavajući da će izgledati kao netko drugi.
“Društvene i ekološke dimenzije utkane su u tkivo same tvrtke. One nisu ni prvi ni posljednji cilj među našim svim ciljevima koje imamo, već su stalni dio svega što radimo.”
Gospođa Anita Roddick
Osnivateljica THE BODY SHOP-a
PIONIRSKE DRUŠTVENE PROMJENE
Prije više od 40 godina, ovakav pristup bio je daleko ispred tadašnjeg vremena. S Anitinom strašću prema planetu i kampanjom za ostvarivanje ciljeva, Body Shop je uvijek bio više nego sami brend ljepote. Tvrtka je imala svrhu - profit i principi koji su radili u harmoniji. Naši proizvodi nikada nisu testirani na životinjama i nismo nikoga iskorištavali u njihovoj izradi. Radili smo pošteno s poljoprivrednicima i dobavljačima i pomogli zajednicama napredovati kroz naš Community Fair Trade program. Danas sve više brendova ide našim stopama i drago nam je što ih možemo pozdraviti. Svijetu je to potrebno.
“Ljepota je vanjski izraz svega što volite kod sebe.”
Gospođa Anita Roddick
Osnivateljica THE BODY SHOP-a
REDEFINIRANJE LJEPOTE
Kada je tvrtka Body Shop tek započela s radom, industrija ljepote imala je prilično postavljene ideje o tome kako bi djevojke i žene trebale izgledati. Ali i Anita je imala svoje ideje. Vjerovala je da je ljepota čovjekov izvor radosti, utjehe i samopoštovanja. To je ono što nam se kod nas samih sviđa i zbog čega se osjećamo dobro. Vjerovala je kako su njezini kozmetički proizvodi više od svakodnevne uporabe preparata kojima se lažno obećava borba protiv viška kilograma ili starenja, što je forsirala industrija. Nije željela stvarati proizvode kako bi žene izgledale na određeni način - već kako bi im pomogla da budu najbolja verzija sebe.

“Mislim kako bi se sve poslovne prakse nemjerljivo poboljšale kad bi bile vođene 'ženskim' principima.”

GospođaAnita Roddick – Osnivateljica BODY SHOP-a
OSNAŽIVANJE ŽENA I DJEVOJČICA
Anita je u duši bila aktivistica. To je ono što je Body Shop-u dalo jedinstvenu svrhu i poticaj za društvene promjene. Prava feministica i aktivistica za ljudska prava, izgradila je brend na osnaživanju žena i djevojaka uz pomoć svakog proizvoda i svake poslovne odluke, težeći jednakosti i stvaranju mogućnosti za žene kroz naš Community Fair Trade program. Načela koja su neki označili kao "ženstvena" - uključivost, suradnja i suosjećanje - temelj su našeg brenda.
POSAO KAO SNAGA U SLUŽBI DOBRA
Tvrtka Body Shop ukorijenjena je u aktivizmu, a naša povijest kampanje započela je 1986. Anita se udružila s Greenpeace-om u kampanji Save the Whale kako bi se borila protiv okrutne prakse lova na kitove, promovirajući ulje jojobe kao zamjenu za ulje kitova koje se koristilo široko u kozmetici u to vrijeme. Počeli smo veliko. Počeli smo kako smo mislili nastaviti. Danas smo globalna robna marka kojoj se vjeruje s desetljećima uspješnog aktivizma iza sebe, a mi smo u jedinstvenoj poziciji da izrazimo zabrinutost milijuna kupaca i prenesemo svoje razloge donositeljima odluka diljem svijeta, kako bi osigurali dugoročnu pozitivnu promjenu.